شرایط و ضوابط گارانتی داکت اسپلیتهای داخلی اورینت:
- نصب و راه اندازی شامل استقرار دستگاه داخلی و خارجی در محل مناسب که با نظر کارشناس تعیین میگردد؛ ارتباط بین دستگاه داخلی و خارجی با استفاده از لوله مسی و عایق و نیز کابل ارتباطی میباشد.
- نصب، تعمیر و سرویس محصولات این شرکت در مدت ضمانت صرفاً میبایست توسط مراکز مجاز خدمات اورینت سرویس انجام پذیرد در غیر اینصورت ضمانت نامه فاقد اعتبار میباشد.
- ۶۰ ماه ضمانت کمپرسور، ۲۴ ماه ضمانت سایر قطعات و ۱۰ سال خدمات پس از فروش.
- شروع اعتبار ضمانت نامه از تاریخ درج شده در دفترچه توسط مراکز مجاز خدمات اورینت سرویس منظور میگردد.
- در صورت استفاده از لوازم دیگر هزینه قطعات مصرفی مطابق با تعرفه خدمات شرکت محاسبه و از خریدار دریافت میگردد.
- در صورت نیاز به نصب دستگاه در مکانهای مرتفع که نیاز به تهیه داربست و تامین تجهیزات باشد، هزینه، مسئولیت و تهیه به عهده خریدار میباشد.
- حمل محصول تا محل نصب و استقرار دستگاه به عهده خریدار میباشد.
مواردی که شامل گارانتی نمیگردد:
- تامین برق دستگاه میبایست بر اساس استاندارد ملی و شرایط اعلام شده شرکت سازنده صورت گیرد و خسارت وارده به دستگاه به علت کارکرد در ولتاژ غیرمجاز، نوسانات شبکه برق و همچنین استفاده از برق غیر مجاز باعث ابطال ضمانتنامه میشود.
- هرگونه ضربه و شکستگی در قطعات پلاستیکی، بدنه، قاب، کلید، ریموت کنترل و الکتروموتور شامل گارانتی نمیباشد. بدیهی است درصورت گشوده شدن پلمپ دستگاه توسط افراد متفرقه هرگونه آسیبدیدگی از طرف شرکت غیرقابل پذیرش میباشد.
- نصب دستگاه در فضاهایی که دارای هوای آلوده به گازهای خورنده (مانند گوگرد) یا ذرات غیرمجاز معلق در هوا که باعث خورندگی لولههای مسی یا گرفتگی کندانسور شود.
- دستکاری یا مخدوش نمودن و یا عدم صحت شماره سریال و پلاک مشخصات دستگاه و دفترچه ضمانت.
- حوادث غیر مترقبه (آتش سوزی، سیل، زلزله و …).
- مرکز خدمات مشتریان از ارائه خدمات و گارانتی به کارتهای مخدوش و ناقص یا ناخوانا معذور میباشد.
- سایز، ضخامت و مسیر لولهکشی بین یونیت داخلی و یونیت خارجی باید به تایید نماینده شرکت برسد در غیر این صورت دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.