شرایط و ضوابط گارانتی چیلر و مینی چیلرهای اورینت:
- نصب، تعمیر و سرویس محصولات این شرکت در مدت ضمانت صرفا میبایست توسط مراکز خدمات مجاز انجام پذیرد، در غیر اینصورت ضمانتنامه از درجه اعتبار ساقط است.
- مدت اعتبار ضمانتنامه از تاریخ مندرج در آن منظور میگردد.
- محصولات چیلر و فن کویل به مدت ۲۴ ماه با مهر و امضای مراکز مجاز خدمات دارای پوشش ضمانت میباشد.
- هزینه ایاب ذهاب جهت نصب و تعمیرات و همچنین آمادهسازی مکان نصب به عهده خریدار میباشند.
- مرکز خدمات مشتریان از ارائه خدمات و گارانتی به کارتهای مخدوش و ناقص یا ناخوانا معذور میباشد.
- جهت حفظ کیفیت محصول، انجام سرویسهای دورهای هر ۶ ماه یکبار در سراسر کشور و هر ۴ ماه یکبار در مناطق گرمسیری توسط نمایندگان مجاز خدمات پس از فروش الزامی است.
مواردی که شامل ابطال ضمانت نامه میگردد:
- دستکاری یا مخدوش نمودن شماره سریال و پلاک مشخصات دستگاه.
- نصب دستگاه در فضاهایی که دارای هوای آلوده به گازهای خورنده (مانند گوگرد) یا ذرات معلق در هوا که باعث خورندگی لولههای مسی یا گرفتگی کندانسور شود.
- نصب، راهاندازی و یا سرویس دستگاه بدون کارشناسی واحد خدمات پس از فروش و یا نمایندگان رسمی شرکت.
- تامین برق دستگاه میبایست بر اساس استاندارد ملی و شرایط اعلام شده شرکت سازنده صورت گیرد و خسارت وارده به دستگاه به علت کارکرد در ولتاژهای غیرمجاز، نوسانات شبکه برق و همچنین استفاده از برق غیر مجاز باعث ابطال ضمانت نامه میشود.
- بدنه، قاب، کلید، ریموت کنترل، الکتروموتور و دیگر قطعات پلاستیکی که در اثر حمل دچار شکستگی و یا عدم دقت در آن موجب ایجاد اشکال در محصول گردد.
- حوادث غیرمترقبه و آتش سوزی.
- هرگونه صدمه ناشی از حوادث طبیعی نوسانات برق، نگهداری نامناسب و عدم انجام سرویسهای مربوط به تغییر فصل مانند یخ زدگی و ترکیدگی اواپراتور شامل گارانتی نمیباشد.
توجه فرمایید به منظور جلوگیری از یخ زدگی اواپراتور در فصل زمستان و ایجاد خسارت حتما آب دستگاه چیلر میبایست توسط تکنسین های اورینت سرویس در ابتدای فصل سرما تخلیه گردد.