کارگاه عملی ساختمان، نصب و تعمیر اسپلیت

کارگاه عملی ساختمان، نصب و تعمیر اسپلیت

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

با شروع فصل گرما و افزایش تقاضا برای نصب و تعمیر کولر‌های گازی، طبیعتاً درخواست‌ها برای نصب و تعمیر این تجهیزات هم بیشتر شده است. با توجه به تخصصی بودن این کار و حساسیت این دستگاه‌ها، همیشه استفاده از یک تکنیسین ماهر و با تجربه مورد درخواست مشتریان بوده است.

با شروع فصل گرما و افزایش تقاضا برای نصب و تعمیر کولر های گازی، طبیعتاً درخواست ها برای نصب و تعمیر این تجهیزات هم بیشتر شده است. با توجه به تخصصی بودن این کار و حساسیت این دستگاه ها، همیشه استفاده از یک تکنیسین ماهر و با تجربه مورد درخواست مشتریان بوده است.

ثبت عنوان «متخصص نصب و تعمیر کولر گازی» در رزومه کاری، فرصت جدیدی برای کسب درآمد خوب فراهم می کند و مهارت جدیدی به تخصص های شما می افزاید.

مهارتی که نیاز به سرمایه خاصی هم ندارد و در واقع دانش و تخصص شما برایتان ایجاد درآمد می کند.

شکل آموزش: کارگاه عملی (ظرفیت کلاس: حداکثر ۱۰ نفر)
مدرسان: مهندس علی نیک خصال، مهندس عزیزی
مدت زمان دوره: سه روزه فشرده
تاریخ برگزاری دوره: ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت
ساعت برگزاری کلاس: ۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰ (همراه با پذیرایی و ناهار)
هزینه دوره کامل: ۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان

در پایان کلاس چه مدارکی دریافت می کنم؟

مدرک سازمان فنی و حرفه ای:

در پایان دوره با معرفی و ثبت نام شما در آزمون فنی و حرفه ای، در صورت قبولی در آزمون این موسسه، مدرک این سازمان را دریافت می کنید. اگر قصد مهاجرت دارید، مدرک سازمان فنی و حرفه ای در بسیاری از کشورهای جهان پذیرفته می شود.

مدرک آکادمی کاشانه:

مدرک خود آکادمی کاشانه هم به شما اعطاء می شود که می‌توانید آن را به صورت رسمی ترجمه کنید و در هر کشوری که خواستید آن را اراده کنید. مدرک قابل ترجمه، یعنی مدرکی که پس از ترجمه توسط دارالترجمه رسمی، توسط وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری مهر می‌شود و لذا توسط یک کشور خارجی پذیرفته می‌شود.

جهت مطالعه اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره روی این لینک کلیک کنید.