لوگوی بارگذاری

اورینت سرویس

خدمات پيش از فروش، مشاوره های فنی، طراحی و خدمات پس از فروش

به عنوان گروهی يکپارچه و متشکل از چندين شرکت و زيرمجموعه، خدمات گروه اورينت صرفا محدود به فروش کالا نبوده و شامل مراحل پيش از فروش (مشاوره فنی، طراحی و تدوين طرح توجيهی) ، نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش (ارتقاء، نگهداری، تعميرات و سرويس های دوره ای) می باشد. به منظور حفظ و ارائه عملکرد منحصر بفرد، افزايش بهره وری و حفظ يکپارچگی بين کالاها و خدمات، گروه اورينت به صورت مستمر اقدام به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای تيم های فنی و مشاوره در راستای فراهم نمودن راه حل ها و طرح های نوين و پيشرفته در داخل و خارج از کشور می نمايد.

تيم های نصب و راه اندازی آموزش ديده و مجرب

 مهندسين و تکنسين های تيم نصب و راه اندازی گروه اورينت، دوره های تخصصی برگزار شده توسط شرکت های وابسته به گروه گلتی در کشور ايتاليا و ايران را با موفقيت پشت سر گذاشته و موفق به دريافت گواهينامه معتبر شده اند. تاکيد ما همواره بر کيفيت برتر و رعايت حقوق مشتری می باشد؛ از اينرو رعايت اصول فنی و مهندسی مطابق با دانش روز و استاندارد های بين المللی در زمينه نصب و راه اندازی در هر شرايطی سرلوحه اين مجموعه قرار دارد.

خدمات پس از فروش حرفه ای در اسرع وقت

 رضايتمندی مشتريان و ارائه خدمات با کيفيت دارای بالاترين درجه ارزشگذاری در سازمان بوده و متخصصين ما مفتخر به ارائه خدمات بموقع، موثر و متمايز حتی در تعطيلات رسمی و آخر هفته هستند.

مديريت برنامه ريزی و کنترل پروژه

به منظور بهينه سازی ارتباطات درون و برون سازمانی، مديريت زمان و برنامه ريزی راهبردی (تعيين و تبيين راهبردهای کلان سازمانی از جمله بازاريابی، فروش، خدمات پس از فروش و تحقيق و توسعه) و همچين ارتقاء سطح علمی کليه کارکنان، گروه اورينت همراه با آموزش های تخصصی دوره ای، اقدام به تشکيل بخش مديريت برنامه ريزی و کنترل پروژه نموده که .اين امر موجب افزايش بهره وری سازمانی گرديده است گذشته از اين، مسئوليت هايی نظير مستندسازی، ايجاد و نگهداری پايگاه های اطلاعاتی، برنامه ريزی عملياتی، مديريت منابع پروژه ها و تهيه گزارشات مربوطه از وظايف اين واحد می باشد.

کادر مجرب و حرفه ای

بدون شک حضور فعال و اثربخش پرسنل تحصيل کرده و متعهد اين مجموعه سهم بسزايی در دستيابی به جايگاه رفيع فعلی داشته و در آينده نيز خواهد داشت. گروه اورينت با بهره گيری از تجربه و دانش تيم های مهندسی و اداری نهايت تلاش خود را .در راستای حداکثر نمودن رضايتمندی مشتريان و مصرف کنندگان نهايی به کار بسته است به همين منظور و در راستای بومی سازی و نهادينه نمودن دانش روز دنيا در داخل سازمان و همچنين بهينه سازی فرآيندهای طراحی، اجرای دقيق و سريع طرح ها در کنار کسب رضايتمندی مشتريان، گروه اورينت اقدام به برون سپاری بخشی از خدمات شامل فناوری های پيچيده و نوين به متخصصان داخلی و خارجی می نمايد که دارای گواهينامه های معتبر بين المللی هستند. شما می توانید برای ارتباط هرچه سریع تر جهت درخواست کارشناسی، نصب، سرویس های دوره ای و تعمیرات به بخش خدمات ما مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز را ثبت نمایید تا همکاران ما در واحد مرکزی اورینت سرویس پاسخگوی شما باشند.

 

مرکز ارتباط مشتریان: 8929 021           صدای مشتری: 5000 54 88 021            ایمیل: service@orient.ir

 

کلیدواژه خود را وارد کنید